יש דברים שאפשר לתכנן מראש

אמנת שירות

אנו עובדי ונציגי שלדן סוכנות לביטוח (2001) בע"מ מחויבים לנהוג כלפי לקוחותינו בהגינות בכבוד ותוך כיבוד פרטיותם.
ערכי היסוד של סוכנותינו הם: מקצועיות, מסירות, יושר, שירות אישי איכותי ויעיל, זמינות, דאגה לצרכי לקוחותינו וחתירה מתמדת לשיפור ומצוינות.
על בסיס ערכים אלו אנו מתחייבים כלפיך הלקוח:

  • לקוח הפונה לסוכנותינו בבקשה לתאום פגישה יקבל פגישה עם נציג לכל המאוחר בתוך 7 ימי עסקים מיום פנייתו.
  • לקוח הפונה לסוכנותינו יקבל מענה ראשוני לכל המאוחר בתוך 2 ימי עסקים.
  • לקוח הפונה לסוכנותינו בבקשה לקבל לידיו מסמך, המסמך יימסר לידיו לכל המאוחר בתוך 7 ימי עסקים.
  • יובהר כי בנסיבות מיוחדות פרקי הזמן לקבלת שירות ובפרט אלו המצוינים בסעיפים 1-3 לעיל יהיו ארוכים מהמצוין,  אך אנו מתחייבים כי גם במקרים אלו פרקי הזמן יהיו סבירים בנסיבות העניין.
  • אנו מתחייבים כי לקוח הפונה לסוכנותינו בעניין תביעה יקבל מידע אודות זכויותיו ודרכי הפעולה העומדות בפניו בהליך יישוב התביעה.

אנו בשלדן מאמינים כי זכותך כלקוח לקבל שירות מהיר מקצועי ואדיב וזוהי חובתנו לדאוג שתקבל אותו בזמינות גבוהה ככל שניתן. 

מרגישים שלא קיבלתם מענה ראוי, אשמח אם תפנו אלי במייל או בטלפון:  
09-7675950 (שלוחה 142) 

ואנו נפעל לשיפור ותיקון הדרוש.

צוות העובדים והמנהלים
שלדן סוכנות לביטוח (2001) בע"מ